Wednesday, November 3, 2010

eXaM mid SeM 3

tarikh : 7hb November 2010
masa : 1000 - 1100

stat  31.10 tu study wek. sampi 7 hb ahh.. ehmm mehh aku terangkan sikit pasal exam ni. exam ni ada 50 soalan n masa menjawab 1 jam. pastu. daripada markah keseluruhan tu akan dibahagikan dengan 2. so, klau dapat suma betul dapatlah 25 markah untuk dibawa ke final sem 3. n sebaliknya

aku paling tinggipun dapat 13.5. hoho. masa sem 2. aku banyak main ahh masa tu. seriusly!! aha 
sekarang ada insaf sikit ahh xbanyak. tp better than nothing. so, exam ni aku nak cuba dapatkan yang lebih tinggi. target 25 markah ah. tapi klau dapat 14 pun ok. improve sudah tu. ehe. slow2 improve oklah tu.. klau drastik sangat nnti msuk berita pulak.. ehehe..

apa2pun doakan aku exam ni ahh..

my 262.

0 comments:

Post a Comment

Newer Posts Older Posts