Monday, February 7, 2011

adidas kegemaranku. =p

homepage website adidas
apa yang istimewa adidas ni? ehe. akupun xtaulah. tapi klau diberi pilihan barang2 sukan depan mata aku kalau ada nike , puma , umbro dan adidas . sure aku amek barang2 jenama adidas. boot , kasut futsal , kasut berfoya2 , dompet , t-shirt n mcam2 lgi. xkesah ahh yang penting adidas..


tapi aku klau tengok barang jenama lain tu agak2 lebih smart dari barang adidas. truss aku confius.. aha. yelah memanglah aku prefer jenama adidas . tapi , dari segi penampilan mestilah nak yang lawa2 en? ekekek..
klau aku dalam situasi gini ( skema pulak  ) aku crik ah barang adidas yang lain yang lagi lawa. bukan apa sebab mindset aku nak adidas so aku memang mau jenama tu jgak. tak kira pa jenis halangan di depan.. ahaha

pastu klau boot n kasut futsal pulak fuhh.. aku ameklah yang Lionel Messi pakai. sebab dia idola bola sepak aku. lagipun dia ( messi ) pemain no.1 dunia buat kali ke -2 berturut. tengok homepage dia tu.. messi pulak! ehe.. 

david villa aku tak berapa nak jadikan dia idola ahh. mungkin klau masa dia main di villareal sebelum ni aku jadikanlah dia salah sorang idola aku. tapi oleh sebab dia pindah ke barcelona kehebatan dia tenggelam oleh kehebaran messi. so , sorrylah Villa cuba lagi lain kali oke? ahah..

owwww ya! ehe. baru teringat. why aku suka sangat dengan barang2 adidas ni. ehm. sebab kasut futsal 1st aku beli jenama adidas pastu kaler favret aku pulak tu.. MERAH!.. ada gambar kasut aku tu dalam post sebelum ni.. ehee.. last2 baru aku teringat ni. .. ehehe

neway. marilah ramai2 beli barang2 adidas.. ehehe

0 comments:

Post a Comment

Newer Posts Older Posts