Saturday, October 30, 2010

aJk.

aku kena lantik jadi ajk publisiti untuk pertandingan bola tampar tertutup mansoura 2010. ehm, awal2 tu aku macam xnak tapi, atas semangat nak belajar melibatkan diri dalam aktiviti2 macam ni aku amek jugaklah jawatan tu. aku pernah jugak jadi pengarah majlis tapi itu masa dekat matriks ah. untuk malam kebudayaan. tapi, ajk publisiti ni aku xpenah lagi pulak .. aha..

ehm. aku kena survey harga untuk buat banner, design untuk banner, agih2kan kertas iklan tu. em, nampak simple tapi sebenarnya TIDAK!! ha2. kalau aku xiklan bagus2 macam mana orang lain nak tau. so klau xda orang yang tau macam mana nak pbuat pertandingan. so, kerja aku berat. kerja yang lainpun berat tapi ini blog aku so aku cakap ahh keja aku berat.. ahaha..

kena submit harga n design banner dengan ketua ehm 3 hb kalau xsilap. semalam ada mesyuarat pasal ni. aku datang lambat sebab message kawan aku lambat sampai ke hp!!

apa2pun.. ohh yeah!!

0 comments:

Post a Comment

Newer Posts Older Posts