Saturday, October 9, 2010

MaiN bOla TaMPaR SeLaMa ( 3 JaM )_

aha. agak lama tuh 3 jam. ni kes suma bajet macam pemain dunia ahh.. ahaha.. main 2 kumpulan je tapi 3 jam.. seriusly penattt.. tapi, 4 sure. memang sangat bestttt. yelah, dah 3 bulan xmain sejak balik malaysia aritu. sampai2 jak ke mansoura aku apa lagi kawan ajak main terus pegi tau x. tanpa ada rasa bertangguh nak jwab "YA AKU DATANG".. ehehe..

aku pegi main dengan housemate aku ( shaqiq ). dia cakap yg ni dia xpenah main. tapi, aku ajak jak ahh. sebab xkan ahh nak biar dia sorang2 dirumah. aku xsejahat itu. ehe. then seawal pukul 6.15 kami kuar rumah tapi belum pegi main lgi. singgah kedai makan untuk melantak!! aha.. aku serius cepat lapar sekarang ni. ehe

then dalam jam 7.30 aku sampai ahh ke court. aku fikir dah stat tau rupanya belum lagi. still pukul2 biasa je..
then tukar sluar. terus main ahh.. fuhhh!! macam aku cakap b4 ni. penat n best.. besttt gilerr bila aku spike bola pukkkk masuk .. dah lama xspike tau x. sekarang nak belajar aiming. kalau dah pandai memang teruk ahh sepa2 yang kena.. ehehe...

aku main straight je 3 jam. xtukar2.. ehehe.. bukan tamak tau. tapi, sebab yang lebih 2-3 orang je then xyah ahh kot aku nak tukar2.. main jelah.. ehehe..

then after main tu terus pegi kedai makan lagi. ahaha makan lagi sekali.. balik rumah terus tido tau x.. penatt gila.. ekeke

0 comments:

Post a Comment

Newer Posts Older Posts