Saturday, October 2, 2010

ICe SkaTiNg di GeNeNa MaLL (GM)..

30hb sept, malam after maghrib tu aku yazid n afnan pegi GM main ice skating. Sebenarnya kami nak ke spinney di CS sebab aku nak beli buku n pen nak belajar. tapi, tiba2 aku malas pulak nak jalan jauh2 ke CS tu. then akhirnya kami ke GM yang bole sampai dengan hanya jalan kaki.aha..

actually, aku jalan kuar malam tu dengan hati resah (aisey skema).ahea. yelah t aku twice pulak xterangkat panggilan yang aku tunggu2 dari malysia. 1st tu tengah hari masa aku tengah masak.hp aku tgah charging tu yang aku xdapat nak angkat. tp, before masak tu aku nak sangat bawa hp aku sekali manatau nanti ada sapa2 kol.tp, sebab betry xbanyak akupun biar jelah dulu.then,after masak aishh!! ada mizkol dari malaysia ni.sungguh FRUST!.

then, malam pulak. before aku jalan ke GM. time tu aku tengah bersiap mo kuar. then hp aku simpan di seluar kalau xsilap ahh.lagipun aku xjangka juga boleh terima panggilan dari malaysia. sebab waktu tu malaysia tengah  jam 0005. selalu dia dah tidur tapi, malam tu blum plak then kol aku. aish! seriusly TERHARU! ngee~~

sambung cita ke GM.....

sampai jak di GM tu kami tgok2 dulu keadaan tempat nak main tu ramai/x, masa tu memang xda orang pulak yang main. tapi, tiba2 yazid lapar then kami ke mcD yang ada di dalam GM juga.tp, tiba2 selera nak makan tu menuju ke nasi ayam di HADRAMAUT.(ngeeri nama kedai ni). Then, kami buat keputusan kuar makan dulu then baru datang balik ke GM .

harga nak main tu 20LE:15 minit, 30LE:30 min , 40LE : 60 min. kami ambil harga 30LE jak. sebab kami ni orangyg sedar diri xpandai main xyah nak main lama2. nanti makin banyak pulak orang lain kutuk sebab main ntah apa. suka2 ati jak main. tapi apa yang penting ENJOY!!.ehe..


huh!! memang dugaan main benda ni jatuh2 tu ahh dugaan dia! sakit tu memang xyah cita ahh. tapi, sejuk n basah tu yang xleh tahan! basah ni.tapi, memang best ahh main wlupun xhebat n kurang mahir! arab2 dia lur tu tengok2 kami ber'3 jak ni. senyum2 pulak tu nampak sangat dalam hati dia mengutuk! ha2. XKESAH!!
nie gambar kami masa dekat situ.ngee~~



semangat kesukanan 1

semangat kesukanan 2
masa main tu memang dugaan jugak ahh. apa xnya. xpndaipun main benda tu jadi kenalah slow2. tapi, macam terlalu slow pulak kami main di tepi2 jak ni.ekeke. arab tengok2 tapi masa tu kami xkesah benda lain xyah fikir malu/apa2 kami datang nak belajar main benda tu. di sabah xda ni. ehe..

paling sedey + menyakitkan tu apalagi masa jatuh pukkk!! aha.. yang sakit lutut ahh sebab aku banyak kali jatuh lutut landing dulu. aish!. xpa "NO SACRIFICE NO VICTORY' itu kata2 dipetik dari cita Tranformers.ngee~~ ada sekali tu, aku dengan afnan main sama2 ahh tiba dia xseimbang aku ok jak trus before dia nak jatuh tu dia tarik tangan aku ni. then, dia selamat aku pulak  yang jatuh.. adeii. aku yg tough ni pulak jatuh. dia yang comel xjatuh pula. ehehe..

after kami main tu kami singgah sekejap minum jus mangga, credits to AFNAN sebab sponsor jus.ehe..
kena juga ajar dia apa nak cakap dengan ammu tu "TALATA MANGO". ehe.. dah naik harga ni jus tu. before ni 2.50LE jak sekarang 3.00LE. xtau ahh pulak ditempat len tapi, aku penah beli jus ditempat tu dengan harga 2.50LE. xkan naik suka2 ati pulak?? xkesahpun yang penting dapat minum fresh mango juice.=).

then balik rumah sabah terus naik ke CC on9 ahh keja aku. ekeke...

0 comments:

Post a Comment

Newer Posts Older Posts