Sunday, October 31, 2010

SENSITIVITI..

huu. gilaaa ganazzz en tajuk post.. tapi, sebenanrnya hho.. tengah touching ni.. kadang2 ada orang sekeliling ( kawan2 , dr. dekat kuliah , org yg kita sayang xpun pacik dekat kedai runcit..hoho ) buat benda yang bagi dia itu  perkara yang relaks. mungkin di fikiran orang tu " ahh. relaks ahh dia xmarahpun ni..kalau aku xkesah dia buat itu ini kenapa pulak dia nak kesah aku buat itu ini "

pemikiran macam ni ahh buat aku menyirapppp.. pemikiran xmatang tau x. xkan nak aspect suma orang fikir macam tu en. gilaa apaa macam tu.hoho. apapun nak buat fikir jugak ahh apa orang lain fikir n effect dia dekat orang lain. jgn jadi SELFISH.. tu mungkin ayat paling sesuai. patut letak tajuk post.tapi, biarlah. hoho

aku malas ahh nak cakap banyak kali pasal benda yang sama.. FED-UP!! dah besar pulakk en. kalau budak tadika xpa jugak. ni dah besar panjang. nnt cakap xmatang marah pulak. tapi, buktikanlah dulu pemikiran tu matang..

apapun.. aku malas nak kesahhhh..

4 comments:

Hajar Baki said...

KAU PUN SAMA!!!
kau igt aku suke ke kau cakap aku kuat mkn, sombong.... der~~~
semua manusia ada masalah, xperlu ditambah lagi oleh kau!! tu je...
kesimpulannya, karma la nih!

Joie Joe said...

ahaha...
xsgkaa pulakkk yg tuuu ko marah..
yela2 xckap ko kuat mkan ahh..
ckp ko suka mkan je.. ok??
ehehe

Syaf said...

terasa..no use klo ckp ak sorry..klo ckp pn..ko akn ckp..'ak brni jmin bnda ni will hpn again' like u said the other day.Dari ko seja laa skrg.Org sda ckp sorry.I can't promise not to do it again.But I'll try not to do it again..=)

Joie Joe said...

ok finee..
aku maafkann k..
malasss nk gaduh2 ni..
wlupun ada bndaaa lgi yg xsettle..
apa2pun.
relyy miz u!

Post a Comment

Newer Posts Older Posts