Saturday, October 9, 2010

aMik HouSeMaTe d AirPoRT ( CaiRo )

8hb jam 1530 aku, shaqiq n ayie pegi ke cairo amik housemate aku dengan kawan2nya..aha
ehm, aku dah ahh tidur lambat tau. aku tidur dlam jam 7 lbih pagi then kena bangun tuk solat jumaat pulak. after tu pegi makan n tunggu bas nak ke cairo. kami ye2 datang awal tapi, pacik bas tu xsampai.. gileee penat tggu ni. aha..

masa on da way ke cairo tu aku baca ahh nota anatomy ( rajinnn gilerrr ) xleh kalah ahh sebab ada orang tu dia bagitau addmath dapat tinggi. huahua.. ehm, then aku baca kejap jelah sebab ngantuk. n aku tido jelah dalam bas tu. aku cari port baikkk punya kat sit belakang sekali en.. aha. tido ahh sampai dah nak sampai baru bangun

sampai2 dekat situ 1st tempat kitorg masuk ( TANDAS ) . aha.. suma nak betulkan rambutlah apa ah en. lantak ahh xkesah apapun yang penting suma cari tandas dulu.. ehe. ehm then pegi ahh tempat nak tunggu. lambat juga wei nak tunggu dorang keluar. then masa nak tunggu tu kami minum2 kejap kat kedai2 yang ada situ ahh. aku order espresso ( xtau eja ) nama dengar macam sedap gila en. bila minum je macam minum air apa ntah ( pahit gila ) dah letak dua sudu gulapun still lagi. then xyahh mnum ahh cita dia. aha

then masa minum2 tu kawan kol rupanya2 dah dekat luar airport tunggu kami. ahaa. kami ah pulak yang kena tunggu eN.aha. xpelah xkesah.. then sampi je rumah simpan barang jap terus ke kedai makan. then balik rumah tdooo...zzz

0 comments:

Post a Comment

Newer Posts Older Posts